Katalog




Aktuálně

Anketa

.............................................

Nenašli jste co jste hledali?
Dejte nám prosím zprávu
.

.............................................



Jak nakupovat

Naváděcí menu:

____________________________________________________________________________

 

Výběr zboží

  • Zákazník si vyhledá zboží, které chce koupit
  • Zadá počet kusů do kolonky po pravé straně v seznamu zboží a potvrdí stisknutím tlačítka „Přidat do košíku“ nad seznamem zboží
  • Kliknutím na konkrétní zboží se zobrazí detailní karta onoho zboží. Zde zadá počet kusů do kolonky vedle tlačítka „Koupit“ (číslo musí být větší nebo rovno minimálnímu množství uvedenému nad kolonkou)
  • Potvrdí zmáčknutím tlačítka „Koupit“ – zboží se tímto vloží do košíku
  • Pokud si přeje dále nakupovat, zmáčkne tlačítko „Zpět k nákupu“ a zopakuje kroky výše
  • Pokud již má vybráno, pokračuje zmáčknutím tlačítka „Objednat“
  • Pokud zákazník má u nás vedenou registraci, přihlásí se pomocí svých údajů a pokračuje v dokončení objednávky, viz odstavec „Dokončení objednávky“
  • Pokud nemá registraci, pokračuje vytvořením registrace přes odkaz „Nová registrace“ – celý postup registrace je popsán v odstavci „Registrace“

Registrace

  • Pro založení registrace zákazník zmáčkne odkaz „Zde se můžete registrovat“, který se nachází po pravé straně e-shopu. Pokud již zmáčkl odkaz „Nová registrace“ (viz výše v odstavci „Výběr zboží“) tento bod přeskočí.
  • Zákazník si vybere typ registrace „ Maloobchodní zákazník“ (tzn. Konečný uživatel) nebo „Velkoobchodní zákazník“ (tj. živnostník, firma, apod.)
  • Výběr potvrdí stiskem tlačítka „Pokračovat v registraci“
  • Poté vyplní všechny políčka označené hvězdičkou (*)
  • Pokud jsou doručovací údaje shodné jako kontaktní a fakturační údaje zaškrtne políčko „doručovací údaje shodné jako kontaktní a fakturační údaje“ a doručovací údaje již nevyplňuje
  • Zákazník dále musí potvrdit souhlas s Obchodními podmínkami, zaškrtnutím „Souhlasím s podmínkami“
  • Registraci dokončí stisknutím tlačítka „Registrovat“

Dokončení objednávky

  • Po přihlášení se k dokončení objednávky uživatel dostane stisknutím tlačítka „Upravit“ v Košíku po pravé straně e-shopu
  • Pokud si zákazník přeje i nadále přidávat zboží klikne v košíku na tlačítko „Zpět k nákupu“
  • Pokud chce košík vyprázdnit, klikne na tlačítko „Vysypat košík“
  • Pro dokončení objednávky musí zákazník v Košíku zmáčknout tlačítko „Objednat“
  • Vybere si způsob dopravy a pokračuje stisknutím tlačítka „Platební podmínky“
  • Zde si vybere způsob platby a pokračuje stisknutím tlačítka „Přehled objednávky“
  • V posledním kroku si zákazník zkontroluje zadané údaje, popřípadě, pokud chce, doplní poznámku ke své objednávce
  • Objednávku odešle stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku

 


 

Způsob dopravy

Osobní odběr - osobním odběr zboží je možný ihned po objednání. Zboží si můžete vyzvednout pouze v místě výdeje na adrese Jihlavská 31, 625 00 Brno-Starý Lískovec, Po-Pá 8.00 – 16.00.

Dostanete se k nám buďto pomocí MHD, konkrétně tramvajemi číslo 8 a 6. Naše pobočka je hned nad konečnou zastávkou Starý Lískovec. Anebo autem přes odbočku z ulice Jihlavská. V areálu firmy je pro zákazníky dostupné bezplatné parkování.


Zvětšit mapu

 

Česká pošta – objednávky zasíláme přes Českou poštu, službou Balík do ruky. Objednávky uskutečněné do 11:00 podáváme zpravidla tentýž den. Objednávky uskutečněné po 11 hodině podáváme následující pracovní den.

 

Ceník poštovného:

Při objednávce v ceně

Cena poštovného

do 3500 Kč

135 Kč

nad 3500 Kč

Zdarma

 

Způsob platby

Hotově – tento způsob je možný pouze při osobním odběru zboží na naší pobočce na adrese Jihlavská 31, Brno – Starý Lískovec, 625 00. Jak se k nám dostanete? Viz způsob dopravy – osobní odběr.

Dobírkou – při zaslání objednávky poštou je možnost platby dobírkou, kdy zboží zaplatíte až při převzetí zásilky.

Předem na účet – tento způsob je možný jak při osobním odběru tak i při zaslání Českou poštou. Zásilka je expedována až po připsání peněz na náš účet. Informace potřebné pro zaplacení Vám budou zaslány po fakturaci objednávky a to nejpozději do jednoho dne od objednání. Pokud není objednávka zaplacena do 14 dní od fakturace je automaticky stornována.

Reklamace

Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout. Při osobním odběru ihned na pobočce a při zaslání Českou poštou při převzetí zásilky pokud balík vykazuje známky špatné manipulace (v tomto případě by veškeré reklamace měli být směřovány na Českou poštu) anebo ihned po převzetí. Případně zjištěné vady je nutno oznámit prodávajícímu na e-mailovou adresu shop@tabakshop.cz.

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, tedy zejména fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby zákazník v případě, že prodávajícímu vrací vadné zboží, jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího.

Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování reklamace. Pro vyřízení reklamace se stanoví lhůta 30 dnů. V odůvodněných případech je možné tuto lhůtu prodloužit po předchozí dohodě se zákazníkem.

Podmínkou pro kladné vyřízení reklamace zboží v záruční době je skutečnost, že reklamované zboží nebude vykazovat vady či jiné poškození, které by bylo způsobeno neodborným zacházením objednatele zákazníkem.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené přepravou (při zaslání objednávky Českou poštou), provozem prodaného zboží, funkční vlastnosti a škody způsobené neodborným používáním zboží a neodbornou montáží zboží, stejně jako za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se záruka nevztahuje. Ve svém oznámení musí zákazník uvést, jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny a tyto náležitým způsobem konkretizovat.

FAQ

Otázka: Doručujete na Slovensko, popřípadě i do jiných zemí?

Odpověď: Bohužel v této době nedoručujeme na Slovensko ani do jiných zemí.

 

Otázka: Uvedené ceny jsou za jeden kus nebo za minimální možný počet k objednání?

Odpověď: Všechny uvedené ceny jsou za jeden kus.

 

Otázka: Je zboží skladem?

Odpověď: Stav skladem (ano či ne) je u každého zboží v popisku. V případě, že zboží není skladem, nám pro případné bližší informace napište na mailovou adresu shop@tabakshop.cz nebo zavolejte na naši infolinku 543 234 889.